Select Page

Who, me?

Miten voin auttaa?

Autan yrityksiä näkemään itsensä asiakkaansa näkökulmasta: identifioin heikot lenkit ja palvelupolun katkeamiset. Siksi kutsun itseäni myös palvelukorjaamoksi. 

Löydän palvelusi tai tuotteesi kilpailuedun ja voin auttaa sen kiteyttämisessä niin sanojen kuin toiminnan tasolla. Autan viestimään selkeämmin, suoremmin ja kiinnostavammin.

Filosofian tohtori  ja “hän-joka-ei-tee-sitä-itse” some-manageri. Some-kohun Felix #eihaittaameitä aiheuttaja ja hoitaja (ja siksi herkkänahkainen some-pelkuri mutta ah, tiedän miten kohut syntyvät!), design thinking -soveltaja, Uutishuone-asiantuntija, toimittaja ja tutkija. Osaan somen, digin, googlen eli verkkoviestinnän koko kuvan.

Opiskelen myös verkkokurssien rakentamista ja jaan oppini täällä.

Betjänar gärna även på svenska. 

Emma sohvalla